Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Τα Ημερομήνια του Ανδρόνικου για τον Χειμώνα.

Καλημέρα σε όλους . Δέχομαι πάρα πολλά  μηνύματα σας  και ρωτάτε για τον καιρό που θα έχουμε στους επόμενους μήνες και αν ο χειμώνας φέτος θα είναι βαρύς ή όχι . Χθες μίλησα τηλεφωνικά με τον κύριο Ανδρόνικο και όπως πάντα, έτσι και τώρα, ήταν πολύ ευγενικός και μου έδωσε πολυ ώρα απο τον χρόνο του για να δούμε αναλυτικά τις ημερομηνίες .
Πολλοί φίλοι λοιπόν μου γράφετε: "Μάγδα παντρεύω  την κόρη, μου έχω να κάνω ταξίδι,  είμαι αγρότης, διαφορετικές περιπτώσεις που ο καθένας έχει τους λόγους του και θέλει να ξέρει τον καιρό που θα κάνει  στους επόμενους μήνες . Θα ξεχωρίζω και θα σεβαστώ όμως απεριόριστα, όλες και όλους που μου εκφράσατε την αγωνία σας, όχι για τους παραπάνω λόγους, αλλά γιατί οι οικονομικές δυσκολίες που έχετε κληθεί να αντιμετωπίσετε δεν σας αφήνουν  κανένα περιθώριο για να πληρώσετε την θέρμανση Έτσι  σκέφτεστε  πολύ απλά, ότι αν θα έχει καλό καιρό τότε  θα βάλουμε αργότερα πετρέλαιο, ή δεν θα χρειαστεί να καταναλώσουμε  μεγάλη ποσότητα , επίσης δεν θα βάλω στην πρίζα νωρίς το σώμα και την ηλεκτρική σόμπα ή δεν θα αγοράσω πολλά ξύλα για το τζάκι .Πόσο δίκιο έχετε! Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τι λένε τα ημερομήνια :
8-10 Οκτωβρίου θα πέσει η θερμοκρασία  και θα έχουμε  βροχές  στα δυτικά στην Ήπειρο και  την Δυτική  Πελοπόννησο.11-12 Οκτωβρίου  ανεβαίνει και πάλι η θερμοκρασία  όχι όμως στην Βόρεια Ελλάδα . Βροχές θα πέσουν τοπικά στα Δυτικά.13-17 Οκτωβρίου πτώση στην θερμοκρασία αισθητή  και βροχές  κυρίως σε Βόρεια και Δυτικά
18-31 Οκτωβρίου  θα έχουμε άνοδο θερμοκρασίας  και λίγες βροχές κυρίως σε Βόρεια και Δυτικά
Σημειώσεις  :
1.  Οι θερμοκρασίες θα κυμανθούν απο 12*-25*Cκαι θα έχουμε Νοτιάδες.
2. Ότι  καιρό κάνει  στις 25 Οκτωβρίου θα κάνει και τα Χριστούγεννα
Φίλοι μου, να θυμόσαστε ότι πολλά κρύα δεν θα έχουμε, ο Χειμώνας θα είναι ήπιος και θα πάρει μια παράταση . Δηλαδή!"Λίγα κρύα θα ζήσουμε την Άνοιξη όπου κάποιες ημέρες του Μαρτίου- Απριλίου -Μαΐου, θα έχουμε θερμοκρασίες υπό του μηδέν", μου συμπλήρωσε ο κύριος Ανδρόνικος και τελειώνοντας πρόσθεσε :"Μαγδάκι αυτά είναι τα ημερομήνια και αν πέσω σε κάτι έξω συγχωρέστε με. "Να σας πω την αλήθεια, απο την εμπειρία μου όλα αυτα τα χρόνια που τον γνωρίζω άντε να έχει πέσει έξω μια δυο μέρες σε αυτα που λέει μια φορά στα τόσα χρόνια .Σας εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνετε .Και είναι μια καλη ευκαιρία να σας ευχαριστήσω για τα πολλά  μηνύματα σας και την στήριξη σας καθημερινά

Μάγδα Tσέγκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου