Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Τι δεν καταλαβες κυνόφιλε;;;

Λοιπόν μάγκα μου,από τη στιγμη που υιοθετεις ενα σκύλο, εχεις καποιες υποχρεώσεις.
Για παράδειγμα,βόλτα πρέπει να τον βγάζεις με φίμωτρο και ποτέ χωρις λουράκι.Το να μαζεύεις τα κακάκια του μεγάλε, είναι μια από τις υποχρεώσεις σου...Φυσικά,το να διατηρείς και το περιβάλλον και τη γειτονιά σου καθαρή είναι θέμα παιδείας...Ο σκύλος παιδιά είναι μεγάλη ευθύνη δεν είναι αστείο ούτε παιχνίδι...Νόμος υπάρχει,αλλά και να μην υπήρχε,είναι θέμα πολιτισμού-υγιεινής-αισθητικής και κοινού νου.Τι δεν κατάλαβες φίλε;;Ολα αναφέρονται ξεκάθαρα.

 evangello

3 σχόλια:

  1. Thn allh fora pio apilitiko to arthro etsi dwse pono

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στατιστικά υπάρχουν περισσότεροι επικίνδυνοι άνθρωποι από επικίνδυνα σκυλιά. Το να βγάλεις έναν νόμο που να υποχρεώνει όλους τους ανθρώπους να είναι ισόβια δεμένοι και με φίμωτρο είναι παράνοια. Εντάξει μέσα στην πόλη να έχω το σκυλί μου δεμένο για πολλούς λόγους. Αλλά είναι υπερβολή να δίνει το δικαίωμα ο νόμος στον κάθε φοβικό να ωρύεται σε μια εξοχή ή σε ένα βουνό γιατί δεν έχω το σκυλί μου δεμένο και με φίμωτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάριε,άμα σε πάρει στο κατόπι η αγέλη,θα δεις τι θα πει survival instinct...

      Διαγραφή