Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

MiniWind....Μικρές ανεμογεννήτριες (Α/Γ)

Τι είναι οι μικρές ανεμογεννήτριες;
Σε ποιους απευθύνονται;
Πόση ενέργεια παράγει;
Είναι επιβλαβείς για την υγεία ή το περιβάλλον;
Είναι θορυβώδεις;
Που μπορεί να εγκατασταθεί μια μικρή ανεμογεννήτρια 50 kW;
Πόσο χώρο απαιτεί η εγκατάστασή της;
Τι περιορισμοί υπάρχουν;
Πόσο πρέπει να φυσάει;
Μπορώ να εγκαταστήσω μια ανεμογεννήτρια στον χώρο μου;
Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο;
Η διαδικασία είναι χρονοβόρα όπως συμβαίνει με τα αιολικά πάρκα;
Ποια είναι η αδειοδοτική διαδικασία;
Υπάρχει κάποια επιδότηση – κίνητρο;
Υπάρχει επιπλέον επιδότηση για την εγκατάσταση μιας μικρής ανεμογεννήτριας;
Ποιος είναι ο χρόνος απόσβεσης;
Είμαι εξασφαλισμένος μελλοντικά για την επένδυσή μου;
Υπάρχει εγγύηση για την ανεμογεννήτρια E-3120;
Ποια είναι τα έξοδα λειτουργίας της ανεμογεννήτριας E-3120;
Γιατί να προτιμήσω μια ανεμογεννήτρια 50kW από κάποια μικρότερης ισχύος;
Γιατί να διαλέξω την Ε-3120 για να υλοποιήσω την επένδυσή μου;
Γιατί να διαλέξω την MiniWind Ltd για να υλοποιήσει την επένδυση μου;           http://www.miniwind.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου