Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

ελεύθερο camping Μάγειρας

Ελεύθερο camping και παραλία Μάγειρας

Ένας ξεκούραστος συνδυασμός
Λίγα λόγια για την παραλία Μάγειρας
Μία μοναδική παραλία που κατακλύζεται από λουόμενους κατά το μήνα Αύγουστο, γεμίζοντας την ως νωρίς το βράδυ. Φυσικά σε αυτό ευθύνεται ότι βρίσκεται δίπλα σε τουριστικά "ανεπτυγμένους" προορισμούς και η πρόσβαση με το αμάξι καθ’ όλη την διάρκεια είναι ασφαλτοστρωμένος δρόμος, που σχεδόν ακουμπάει στην παραλία.Ενδείκνυται για φίλους που κάνουνελεύθερο camping και έχουν σαν πρώτη προτεραιότητα την εύκολη πρόσβαση χωρίς φθορές στο όχημα τους.
Διαδρομή
Από Χαλκίδα προς  παραλία Μάγειρας Πετριών
Από το τέλος της υψηλής γέφυρας Χαλκίδας  η απόσταση που πρέπει να διανύσουμε μέχρι να φτάσουμε στην παραλία Μάγειρας είναι περίπου 70 Km, ενώ ο μέσος χρόνος που απαιτείται είναι σχεδόν  1 ώρα και 40 λεπτά
Όλη η διαδρομή που θα ακολουθήσουμε είναι σε άσφαλτο και μόνο τα μέτρα που είναι μπροστά στην παραλία είναι χωματόδρομος.

Δείτε το χάρτη στο Google map's : Παραλία Μάγειρας

1 βήμα από γέφυρα Χαλκίδας – Ερέτρια
Ξεκινώντας την διαδρομή μας από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας, στο πρώτο φανάρι που θα συναντήσουμε, επιλέγουμε να στρίψουμε δεξιά (έχει σχετική ταμπέλα για Νότια Εύβοια).
(Στο δεξί μας χέρι έχει κατάστημα με εξοπλισμό camping)
Αφού στρίψουμε δεξιά συνεχίζουμε ευθεία για 19 km σε έναν άνετο δρόμο
μέχρι να διασταυρωθούμε με την πλατεία στην Ερέτρια, σε αυτό το σημείο ακολουθούμε
κυκλική πορεία έως να συναντήσουμε την ταμπέλα που μας καθοδηγεί
για Αλιβέρι, Αμάρυνθο, Κύμη, Σκύρο (νοητά περνάμε απέναντι)

2 Βήμα από Ερέτρια – Αλιβέρι
Εφόσον έχουμε αφήσει πίσω μας την πλατεία, συνεχίζουμε ευθεία για 24km
στην Ε.Ο Χαλκίδας-Αλιβερίου,
(ο δρόμος αν και κεντρικός σε κάποια σημεία θέλει προσοχή στην ταχύτητα μας καθώς έχει μερικές απότομες στροφές, γιαυτό το νού μας στο δρόμο, η ώρα της χαλάρωσης θα έρθει αργότερα όταν δεν θα οδηγάμε αλλά θα κάνουμε ελεύθερο camping)

Χάρτης Παραλία Μάγειρας
 Μόλις φτάσουμε στο Αλιβέρι και συναντήσουμε την κεντρική διασταύρωση
κάνουμε δεξιά με σκοπό να πάμε στα Λέπουρα.

(σε περίπτωση που χρειαζόμαστε προμήθειες μπορούμε να περάσουμε απέναντι
 και να κάνουμε τα ψώνια μας, γιατί καμιά φορά όταν φεύγουμε για ελεύθερο camping το αποφασίζουμε τελευταία στιγμή)

3 Αλιβέρι – Λέπουρα
Έχοντας περάσει τη διασταύρωση, συνεχίζουμε ευθεία για 2km,
προσοχή στο stop που θα συναντήσουμε στη διασταύρωση όπου στο βάθος φαίνονται τα φουγάρα, σε αυτό το σημείο θα κάνουμε αριστερά και ύστερα από 500μ στην επόμενη διασταύρωση δεξιά, πάλι πρέπει να έχουμε την  προσοχή μας στο stop που θα δούμε.
 Μέχρι τα Λέπουρα μας μένουν  ~6,5 km

4 Λέπουρα – Κάλαμος – Μάγειρας
Χάρτης Παραλία Μάγειρας
Από τη διασταύρωση στα Λέπουρα (δεν στρίβουμε για νότια Εύβοια)  προχωράμε ευθεία για 5km προς το Νεοχώρι και στρίβουμε δεξιά στην σχετική ταμπέλα που μας δείχνει
προς Κάλαμο, Κορασίδα, Αχλαδερή…

Και θα συνεχίσουμε στον κεντρικό δρόμο  για 7,5 km, περνώντας μέσα από τον οικισμό Περιβόλια όπου θα δούμε και την σχετική ταμπέλα που θα μας καθοδηγεί στον Κάλαμο και στον Μάγειρα.

Κάλαμος ελεύθερο camping
Μόλις κατεβούμε την κατηφόρα στον Κάλαμο, στην διασταύρωση που θα βρούμε θα πάμε αριστερά στην ανηφόρα και θα συνεχίσουμε ευθεία για 2,2km μέχρι να φτάσουμε στη παραλία Μάγειρας και να κάνουμε το ελεύθερο camping.

Περιγραφή παραλίας Μάγειρας

Νερό και βυθός
Μάγειρας ελεύθερο camping
Το νερό σε μέρες νηνεμίας είναι κρυσταλλικό χωρίς να έχει χαμηλή θερμοκρασία, ακόμα και στην περίοδο του 15 Αυγούστου που η παραλία επιβαρύνετε, δεν παρατηρήθηκαν  ιδιαίτερα σκουπίδια.

Ο βυθός στο μεγαλύτερο μέρος του και στα πρώτα μέτρα αποτελείτε από ψιλό βοτσαλάκι ενώ βαθαίνει αρκετά γρήγορα ταυτόχρονα με την εναλλαγή του βυθού με αμμουδιά, επίσης σε κάποια σημεία έχει φύκια και καμιά φορά λόγο θαλασσοταραχής αυτά ανακατεύονται μαζί με την άμμο.

Αν και το βράδυ κάποιοι που κάνουν ελεύθερο camping ψαρεύουν, θα έλεγα ότι δεν είναι η κατάλληλη παραλία για κάποιον που θέλει να φάει από την ψαριά του, καθώς τα αλιευτικά μπαίνουν μέχρι μέσα στον κόλπο, αλλά και ο αρκετός κόσμος ίσως δεν δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες.

Μοτίβο

Panoramio

Ο προσανατολισμός είναι ανατολικός - βόρειο ανατολικός, όπου μπορείτε να δείτε τον ήλιο να βγαίνει από τη θάλασσα
(μερικοί που κάνουνε ελεύθερο camping το θεωρούν μείον), αλλά άμα βρεθείτε την κατάλληλη περίοδο θα απολαύσετε και το φεγγάρι να εμφανίζετε εξίσου μέσα από το νερό.

Το μήκος της παραλίας Μάγειρας είναι περίπου στα 135 μέτρα, ενώ το πλάτος στο κέντρο της κυμαίνετε στα 25 μέτρα.

Λόγο μεγέθους, η παραλία δεν μπορεί να φιλοξενήσει αρκετούς φίλους  που επιλέγουν το ελεύθερο camping, διότι είναι πολλοί αυτοί που έρχονται απλά για τις βουτιές τους, εκτός και αρέσκεστε στην πολυκοσμία.

Η ακρογιαλιά κατά κύριο λόγο αποτελείται από αρκετά ψιλό βοτσαλάκι άσπρου χρώματος και έχει κάποια ελάχιστα σημεία με άμμο, ενώ μερικές φορές λόγο των καιρικών συνθηκών το κατά τους μήνες εκτός του καλοκαιριού μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα στη παραλία να υπάρχουν φύκια που δημιουργούν ένα επίπεδο σε σχέση με τη παραλία. Είναι σχετικά ένα ωραίο έδαφος για να κοιμηθούμε άνετα στο ελεύθερο camping.

Με θέα το Αιγαίο η παραλία Μάγειρας

Μάγειρας ελεύθερο camping
Στα αριστερά της έχει μερικά βράχια όπου νοητά δημιουργούν μία οριοθέτηση στην παραλία μεταξύ αυτών που κάνουν ελεύθερο camping και υπόλοιπων λουόμενων.

Στα δεξιά της παραλίας δίπλα από τους βράχους εμφανίζεται η αμμουδιά και εκτός νερού, Τα βράχια έχουνε κοιλώματα όπου πέρα από το να τα σκαρφαλώσουμε μπορούμε να παίξουμε με τους σχηματισμούς που αυτά δημιουργούνε, εξερευνώντας το εσωτερικό τους.

Στο πίσω μέρος της παραλίας, παράλληλα της περνάει ο δρόμος όπου συνήθως αφήνουμε και τα αυτοκίνητα σχεδόν επάνω στην παραλία με αποτέλεσμα να είναι αρκετά ξεκούραστο το να κουβαλήσουμε τον εξοπλισμό για το ελεύθερο camping, ενώ σε προέκταση αυτού υπάρχει ένας ξερότοπος και η ρεματιά "Καμαράτσι" (κατά τους καλοκαιρινούς μήνες) και εν συνεχεία να ξεκινάνε οι λόφοι, που στο αριστερό κομμάτι αυτών υπάρχουν 3-5 σπίτια.

Η θέα στη παραλία Μάγειρας είναι αρκετά όμορφη

Μάγειρας ελεύθερο camping

αν και μετά το καλοκαίρι 2012 που δυστυχώς είχε καεί το μέρος, δεν  έχει ανακάμψει.

Παρόλα αυτά μέσα στα καμένα δεντράκια μπορούμε να διακρίνουμε την φύση
να προσπαθεί να ντυθεί και πάλι με το πράσινο φόρεμα της
 Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι όμορφα καθώς το μαύρο και καμένο τοπίο
έχει αρχίσει να εξαφανίζεται με αργούς ρυθμούς, δημιουργώντας αρκετά συναισθήματα.

Γιαυτό στους φίλους που θα κάνουνε ελεύθερο camping και όχι μόνο θα πρότεινα
να βοηθήσουν με τον τρόπο τους.

Κοντινή προορισμοί στη παραλία Μάγειρας

Η παραλία βρίσκετε εν μέσω αρκετών προορισμών και μας προσφέρει αρκετές επιλογές,
όσον αφορά τις κοντινές παραλίες για μπάνιο ή για ελεύθερο camping
αλλά και τα χωριά που βρίσκονται δίπλα της.

Αγιοι Απόστολοι – Παραλία Χερόμυλος – Παραλία Στόμιο
Χερόμυλος - Στόμιο ελεύθερο camping
Panoramio
Φεύγοντας από τη παραλία Μάγειρας ακολουθούμε την αριστερή κατεύθυνση,
 στη διακλάδωση που θα συναντήσουμε ακολουθούμε την αριστερή πορεία
και μένουμε στη παρούσα αρτηριακή οδό
που θα μας οδηγήσει στους Άγιους Απόστολους μετά από 5,5km ,
 ενώ κατά την διαδρομή μας (στα  3km περίπου) θα περάσουμε σε κοντινή απόσταση από την παραλία Χερόμυλος (έχει καντίνα) και Στόμιο,

όπου στην ουσία είναι δύο παραλίες που συνορεύουν μεταξύ τους, στο Στόμιο υπάρχει βρύση αλλά και σκιά στο πίσω μέρος της παραλίας, όπως εξάλλου και στο Χερόμυλο, επίσης να αναφέρω ότι είναι παραλίες που μπορούμε να κάνουμε ελεύθερο camping

Στους Άγιους Απόστολους υπάρχουν ταβέρνες, ενοικιαζόμενα δωμάτια, φούρνος
και τοπικά mini market’s για τις βασικές μας προμήθειες που μπορεί να χρειαστούμε
κατά τη διάρκεια που θα κάνουμε ελεύθερο camping, αλλά επίσης και την ομώνυμη παραλία
του οικισμού, γνωστή και ως παραλία Πετριών
Ακόμα πριν κατηφορίσουμε για τον παραλιακό δρόμο αν κάνουμε αριστερά
θα οδηγηθούμε στην παραλία Κακολίμανο

Πετριές
ελεύθερο camping Πετριές
Panoramio
Φεύγοντας από την παραλία Μάγειρας και όπως ακολουθούμε την πορεία για Άγιους Απόστολους, υπάρχουν αρκετές διαδρομές που μπορούμε να ακολουθήσουμε,  το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ακολουθήσουμε τις ταμπέλες και να βρεθούμε σε αυτό το παραδοσιακό χωριό, να πιούμε τον καφέ μας να χαζέψουμε τα πλατάνια και τους νερόμυλους αλλά και να γεμίσουμε το νερό μας από κάποια βρύση.

Κλιμάκι
Κλιμάκι ελεύθερο camping
Panoramio
Ακολουθούμε την ίδια διαδρομή για τους Άγιους Απόστολους, με την διαφορά ότι λίγο πριν φτάσουμε στην παραλία κάνουμε δεξιά ή αφού έχουμε φτάσει στο παραλιακό δρόμο συνεχίζουμε νοητά ευθεία στην δεξιά μεριά της παραλίας (η θάλασσα πρέπει να είναι στα αριστερά μας), η απόσταση είναι περίπου 2.5 km και εκεί μπορούμε να βρούμε 2 prive κολπίσκους αλλά και
την κεντρική παραλία Κλιμάκι
του οικισμού.

Λιανή άμμος
Λιανή άμμος ελεύθερο camping
Συνεχίζοντας την πορεία μας αφήνοντας πίσω το Κλιμάκι φτάνουμε στη Λιανή άμμο και στις παραλίες. στο τέλος του δρόμου υπάρχει μία μικρή παραλία με άμμο με σχετική ησυχία, μιας και λόγο μεγέθους δεν μαζεύει πολύ κόσμο.
Για να φτάσουμε εκεί στη διχάλα που θα βρούμε θα κάνουμε αριστερά και σε λίγα μέτρα θα σταματήσει ο δρόμος.
Και σε αυτό το σημείο μπορούμε να κάνουμε ελεύθερο camping

Επίσης στην αρχή στη Λιανή άμμο, υπάρχει ένα δρομάκι που με τα πόδια μπορούμε να κατεβούμε σε άλλη μια μικρή παραλία, που είναι εξίσου ερημική.

Κάλαμος
Κάλαμος ελεύθερο camping
Αν ακολουθήσατε την παραπάνω διαδρομή, το Κάλαμο θα τον είχατε συναντήσει πριν φτάσουμε στη παραλία Μάγειρας,
σε περίπτωση που ήρθατε από άλλο σημείο, φεύγοντας από τη παραλία ακολουθούμε την δεξιά κατεύθυνση και ακολουθούμε το δρόμο για περίπου 2-2,5 km.

Στο Κάλαμο υπάρχουν 3 παραλίες, με τις 2 να συνορεύουν ενώ η 3η να είναι λίγο ποιο πέρα, όπου είναι και η 1η που συναντάμε καθώς πηγαίνουμε από
τη παραλία Μάγειρας.

Για να βρεθούμε εκεί θα πρέπει να κατηφορίσουμε σε μία χωμάτινη διαδρομή 400 μέτρων, όπου μπορούμε να την κατέβουμε μέχρι ένα σημείο (κάτι παραπάνω από τη μισή) και με το αμάξι μας,
είναι η ποιο ερημική παραλία από της τρεις και κατά την άποψη μου
η καλύτερη για ελεύθερο camping,
στις άλλες δύο παραλίες επίσης στήνουν αρκετοί τις σκηνές τους κάνοντας ελεύθερο camping,
αλλά εξίσου αρκετός είναι και ο κόσμος που κατεβαίνει για μπάνιο,
αφού ο Κάλαμος έχει ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Παραλία Κορασίδας,
Κορασίδα ελεύθερο camping
Ακολουθώντας την διαδρομή για τον Κάλαμο, ανηφορίζουμε αφήνοντας πίσω τις παραλίες του και στο πρώτο χωματόδρομο που θα βρούμε κάνουμε δεξιά και συνεχίζουμε την πορεία μας
νοητά ευθεία για 4km, χωρίς να κατέβουμε σε κάποιο κάθετο δρομάκι θα διασταυρωθούμε με την άσφαλτο όπου θα κάνουμε δεξιά και θα κατηφορίσουμε για 1km περίπου μέχρι να φτάσουμε στη μεγάλη παραλία Κορασίδας, εκεί πάλι υπάρχουν αρκετά ενοικιαζόμενα δωμάτια,
 mini market και ταβέρνες.
Στην παραλία θα βρείτε αρκετούς φίλους να κάνουνε ελεύθερο camping

Η χωμάτινη διαδρομή σε μερικά σημεία είναι αρκετά ανηφορική χωρίς κάποιο ιδιαίτερα επικίνδυνο σημείο, επίσης η πανοραμική θέα που έχουμε για τη παραλία Χερόμυλος και τη παραλία Στόμιο αλλά επίσης για τον Κάλαμο και γενικότερα για την τοποθεσία, είναι μοναδική.
Οι φωτογραφίες από το συγκεκριμένο σημείο κρίνονται απαραίτητες.

Επίσης απαραίτητα :

Πλησιέστερο βενζινάδικο σε χλμ: 9Km περίπου (στο Νεοχόρι)

Πλησιέστερο νοσοκομείο/κέντρο υγείας σε χλμ: στα 10km αγροτικό ιατρείο Κριεζιών(22230-51455), στα 20km στο Αλιβέρι (22230-22222)στα 9km Νεοχώρι (22230-41019),
στα 67km Νοσοκομείο Χαλκίδας (φαρμακεία στα 20km στο  Αλιβέρι, 10km Κριεζιά)

FREE camping - παραλία Μάγειρα

Θέσεις για στήσιμο σκηνής

Μάγειρας ελεύθερο camping

Στην αριστερή μεριά της παραλίας,
κοντά στους βράχους, αλλά με ιδανικό σημείο για ελεύθερο camping μετά από αυτούς καθώς είναι ποιο ήσυχα μιας και δημιουργείτε μία μικρή οριοθέτηση όσο αφορά την υπόλοιπη παραλία,
με αποτέλεσμα να μην μαζεύει πολλοί κόσμο σε σύγκριση με την άλλη μεριά της παραλίας.

Πίσω από τη παραλία,
στο αριστερό μέρος της, μπορούμε να στήσουμε τη σκηνή στις ελιές που έχει,
 αν δεν έχουνε αφήσει κάποιο αυτοκίνητο.

Στα δεξιά μεριά της παραλίας,
και όσο πιο πίσω μπορούμε για λόγους ασφάλειας
αλλά και συμβίωσης με τους υπόλοιπους λουόμενους

Tips για το πού θα στήσετε τη σκηνή

Επειδή είναι μία από τις παραλίες με ανατολικό προσανατολισμό,
δεν μπορούμε να αποφύγουμε τον ήλιο τις πρωινές ώρες στο ελεύθερο camping, αλλά δίπλα στους βράχους
μπορούμε εύκολα να στήσουμε μία τεχνητή σκιά με τον κατάλληλο εξοπλισμό

Γενικά αν πάμε σε περίοδο αιχμής αποφεύγουμε να στήσουμε με σκοπό το ελεύθερο camping κάπου κεντρικά διότι
ο κόσμος θα μας περικυκλώσει αλλά και για να μην ενοχλούμε τους άλλους παραθεριστές επειδή εμείς διαλέξαμε το ελεύθερο camping,(free camping βασικοί κανόνες
έτσι επιλέγουμε τις άκρες και το πίσω μέρος,
χωρίς να εμποδίζουμε την πρόσβαση στη θάλασσα αλλά και την είσοδο στην έκταση της παραλίας.

Αν πάλι πρόκειται για μονοήμερη κατασκήνωση μπορούμε να στήσουμε όπου θέλουμε
 νωρίς το βράδυ και να μαζέψουμε τη σκηνή το πρωί.

Κόσμος και φασαρία
Στη παραλία  επί των πλείστων θα συναντήσετε πάρα πολλές οικογένειες με μικρά παιδάκια,  αλλά επίσης  παρέες των 25-30 ετών και πάνω καθώς και ζευγάρια, σε αντίστοιχες ηλικίες.
Όταν μιλάμε για περιόδους αιχμής η φασαρία είναι αυξημένη από της ~10 το πρωί έως ~9 το βράδυ, λόγο του κόσμου και των μικρών σε ηλικία παιδιών που φωνάζουνε.

Εμπειρίες παραλίας

Μάγειρας ελεύθερο camping

Ήταν η πρώτη φορά σε ελεύθερο camping που θα μπορούσα να παρατηρήσω το φεγγάρι να βγαίνει από το νερό κάτι δυστυχώς που δεν το πρόλαβα για δεύτερη φορά στο ίδιο καλοκαίρι, μιας και εκείνη τη στιγμή ετοίμαζα το βραδινό μου, με αποτέλεσμα να έχω το βλέμμα μου για αυτά τα λίγα λεπτά, στο κατσαρόλάκι που τηγάνιζα τις μπριζόλες, αφού δεν ήθελα να ανάψω φωτιά μιας και υπάρχει σχετική πινακίδα που απαγορεύει το άναμμα φωτιάς, αλλά εκτός αυτού δεν ήθελα να αγχώσω τους γύρω μου και τους κάτοικους από τα σπίτια πίσω, αφού οι μνήμες από την φωτιά στο μέρος είναι ακόμα νωπές.

Πατήστε πάνω στα link για περισσότερες φωτογραφίες για
Μάγειρας,  ΚάλαμοςΚορασίδαΛιανή Άμμο

Το είδαμε εδώ Διαβίωση: Παραλίες για free camping - Εύβοια, Μάγειρας
Για περισσότερα σχετικά θέματα πατήστε στην πηγή του άρθρου